wilmainmalawi.reismee.nl

Taart en koffers

Om iets goed te kunnen leren, moet je erop kauwen zeggen ze. Dankzij Mireille heb ik de taal al een beetje tot me genomen. Lieve Mireille, je taart was heerlijk! Zikomo!!En ik vertrouw volledig op jouw kennis en kunde om de wondzorg in het ASz verder gestalte te geven. Je bent een kanjer .

Koffer met 20 kilo verbandmiddelen is gepakt. Daar kan niets meer bij....Dus kleurtjes en ballonnen gaan in mijn eigen koffer. Minder ruimte voor mijn spullen, maar ik ga met plezier daar kleurrijke plaatselijke kleding kopen. Sponsors, heel hartelijk dank voor jullie steun in financiële of materiële ondersteuning!!

Volgende verhaal zondag vanaf Schiphol of vanuit Nairobi waar ik een tussenstop heb en overnacht.

Reacties

Reacties

Krijntje Versluis

Goede reis Wilma!
We blijven je volgen hoor ;-)

Lieve groet
ook van Gert xxx

Monique Sloof

Nogmaals heel veel plezier en succes Wilma! Echt geweldig wat je gaat doen?.

Liefs Monique

Ina

Goede reis. Mooie tijd daar

Jos

Goede reis ! Ga genieten van je tijd in Malawi.

Steven Haverkamp, Bureau huisartsencontacten ASz

Wilma,

een goede en veilige reis gewenst. Ik zal je met belangstelling volgen.
https://www.worldchildcancer.nl/malawi
Hartelijke groet, Steven.

Miriam

Goede reis en 'landing'!

Jacqueline

Hoi Wilma,

Een hele goede reis en Gods zegen op je mooie werk gewenst!

Hartelijke groet,
Jacqueline en Jan Vente

Ramon Harmsen

Hoi Wilma,
Deels tot mijn zeer grote spijt kon ik gisteren niet bij het afscheid in het ziekenhuis zijn door flinke uitloop van m'n spreekuur...aan de andere kant wilde ik ook eigenlijk geen afscheid nemen....ik hoop je nl. ergens, en niet in het minst op professioneel vlak, weer tegen te komen na je aanstaande mooie avontuur...ik wens je ontzettend veel plezier daar...ik vermoed een sterk bevrijd en rijk gevoel!!

Danielle

Wat een prachtige start! Wat goed dat je plek maakt voor de spullen voor de kinderen. Ik wens je heel veel liefde, inzicht en succes. Liefs en tot zondagochtend.

Anneke Johan

Hele goede reis, we volgen je belevenissen met heel veel interesse. Probeer er ook van te genieten!

Trudie van Rosmalen-Haksteeg

Het komt nu heel dichtbij Wilma.
Een hele goede reis gewenst....ook wij blijven je volgen.
Liefs van ons.

Amir en Anja

Wilma, een hele goeie reis en goed ontvangst in Malawi. Veel succes. We kijken uit naar je belevenissen. Liefs van ons.

Fiona

Een hele mooie reis, je gaat de wereld daar zeker een stukje beter en mooier maken met jou persoonlijkheid en kennis!!!
Ik lees mee en hoop dat je daar, zoals Ramon zo mooi verwoordde je bevrijdt gaat voelen en je nieuwe weg gaat vinden of wellicht hebt gevonden!! Xx

Therese Wijnen

Beste Wilma, een hele goede tijd in Malawi gewenst, leuk dat ik op deze manier je belevenissen kan volgen. Heel veel succes! hartelijke groet,
Therese

Ria de Wit

Hallo Wilma, Ik wil bij deze (een beetje laat misschien maar van harte gemeend) heel veel succes wensen en voor de komende tijd heel veel sterkte. Voor mij ben je een kanjer.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!