wilmainmalawi.reismee.nl

Uitpakken en inpakken

Wat leeft iedereen mee! En wat denkt iedereen mee! 

In het ziekenhuis krijg ik nu allemaal materiaal aangeleverd (wat bij ons niet meer gebruikt mag worden, want over datum) om mee te nemen naar Malawi. Handschoenen, pleisters, hechtmateriaal, echt geweldig! En natuurlijk wil ik dit allemaal heel graag meenemen, maar toen ik het bij elkaar op m'n bureau zag staan, rees de vraag: maar hoe dan? De twee koffers die ik mee mag nemen, zijn hiermee al zo'n beetje gevuld.

Hanna gaf de gouden tip waar ik, globetrotter als ik ben, zelf nooit op gekomen was: Je moet het in vacuümzakken verpakken. Zo gezegd, zo gedaan. Met hulp van de derma-girls alles uitgepakt en in een vacuümzak gedaan. Dat scheelt zeg!  

 

Reacties

Reacties

Trix van der Kluit

Wat een slim idee!!!
Geweldige hulp van “de derma-girls”.

Toos

Super van die lieve meiden!

Ina

Wilma wat geweldig dat je materiaal meekrijgt en mooi dat vacuüm verpakte spullen nu wel allemaal mee kan. Je kan ook je eigen kleren vacuüm verpakken. Scheelt ook ruimte. Succes

Anneke

Geweldig! Mooie positieve acties! Trots! ?

Anneke Johan

Fijn dat er wordt meegedacht.
We hopen dat alles goed verloopt.
Ik heb nog een lijntje met Cemex medische producten.
Mocht je nog plaats hebben dan kan ik mogelijk nog wat regelen.

Jos

Wat goed dat jij al zoveel spullen heb om mee te nemen. Heb jij nog meer spullen nodig?

gr.
Jos

Diana

Zo kunnen er nog wel een paar pakketten bij top!

Danielle

Wow wat een liefde en gezamenlijke aanpak!

Marja vd Heuvel

Wilma,

Een hele fijne tijd toegewenst! Wat een uitdaging.
Mooi dat je dat dat gaat doen. Echt iets voor jou.
Liefs Marja

Sandra van Ooijen

Vandaag laatste keer met jou gewerkt op het WEC ?
Wat heb ik veel van jou geleerd!
Malawi zal heel blij met jou zijn!
Ik ga je onzettend missen.

Alie Tas

Wilma, geweldig project en zeker dat je zelf gaat! Mijn gedachten gaan met je mee en ik vind het fijn om je te volgen. Lieve groet, Alie

Trudie van Rosmalen-Haksteeg

Lieve Wilma,
Een vrouw met een missie....dat ben jij zeker!!!
Wat een bijzondere dienst vanmorgen.
Ga met God....
Liefs ook namens Kees...het ga je goed.. veel sucees en zegen op je werk gewenst.

Johannes

Heel veel succes gewenst Wilma!!
Geweldig dat je dit gaat doen, ik ga je zeker volgen :)

Ramon

Je expertise ga ik missen in het ASz, maar dat gaan ze wel in Malawi dubbel en dwars terug krijgen!
Ik wens jou onwijs veel voldoening toe in het werk dat je daar gaat doen, maar, uit eigen ervaring kan ik vertellen: dat gaat 100% lukken!!!
Het ga je goed op deze mooie reis!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!