wilmainmalawi.reismee.nl

Veilig gearriveerd

Na een trip van twee dagen nu verreist aangekomen in het vrijwilligershuis.

4 uur in een auto op een 2baansweg met links en rechts op de vluchtstrook wandelende mensen, vooral veel kinderen. kraters in de weg. En dan een chauffeur die daar 4 uur achter elkaar met gerust 100 km per uur tussendoor rijdt. En hij moest ook al 4 uur heen om mij van Lilongwe airport af te halen. Pff. Ietwat spanning in m'n nek en schouders nu...Maar een heel hartelijk welkom van de andere bewoners van het vrijwilligershuis2 zusjes uit Denemarken, 1 man uit Engeland en een vrouw uit Noord Malawi. Gelijk een 'hug' bij binnenkomst En een warme maaltijd . Alle mensen die ik tot nu toe gesproken heb zijn enorm vriendelijk! Wat een gastvrij land! Morgen beter internet hoop ik om ook foto's te kunnen versturen.

Welterusten

Hug :-)

Trudie van Rosmalen-Haksteeg

Fijn te lezen dat je goed aangekomen bent meis.
En die warme verwelkoming verdien jij zooo...!!!!
Dikke xx van ons.

Jennifer

Heftige rit maar wel fijn dat je gastvrij ontvangen bent eerst uitrusten zeer benieuwd naar je verhalen xx

Therese Wijnen

Fijn dat je goed aangekomen bent!

Monique Sloof

Fijn dat je veilig bent aangekomen!

Marianne Kik

Het zal wel een hele cultuurschok voor je worden. Afrika is zo anders. Je merkte het al tijdens de rit naar het vrijwilligershuis. Mensen die naast de “snelweg” lopen en gaten als kraters in de weg. En dan knoerthard rijden haha. Mijn 1e keer in Afrika was ook om nooit te vergeten. Opgehaald worden op het vliegveld en in de auto maar geen gezoem van de motor re horen. Wat bleek 20 afrikaantjes die de auto duwde. Ja zei de chauffeur “ today no petrol” ?? ben benieuwd naar al je belevenissen.
Het gaat vast goed ??

Anja

Fijn te lezen dat je er veilig bent gekomen ??

Toos

Fijn om te lezen dat je goed aangekomen bent en hilarisch met 100 km over kraters en ondegelijke wegen te rijden tijdens een rit van maar liefst 4 uur!ik snap die spanning??

Heleen

Het avontuur is al begonnen met de rit ernaartoe:-) ook al een hele belevenis! Nu lekker even uitrusten, bijkomen en morgen aan de slag. Heel veel succes!!

Jos

Gelukkig goed aangekomen . Geniet van iedere dag en van wat jij mag doen.
Gr.

Krijntje Versluis

Haha, welkom in Afrika!
Geniet ervan WIlma ;-)

Diana

Gelukkig veilig aangekomen na megareis. Hopelijk kun je nu een nachtje lekker slapen en vanaf morgen cultuur gaan snuiven en langzaam aan aan de slag! X

Trix

Heerlijk dat je zo warm ontvangen wordt.
Het lijkt me een fijne ervaring...
Geniet ervan, liefs

Jan S

Wat fijn om je zo te kunnen volgen. Ik wens je veel fijne contacten en straks veel voldoening met waarvoor je de lange reis hebt gemaakt. Let goed op jezelf. Stevige hug terug

Anneke

Je bent er! En welkom in Afrika! Rust even lekker uit en ook vanuit Amersfoort een hug ?

Ina

Fijn Wlma dat je een hartelijk welkom hebt gekregen.
Welterusten

Irene

Ha Wilma
Wat een reis! Om op juiste plek te komen
De kop is eraf nu!
Ik weet zeker dat deze missie jou op het lijf is geschreven
Je gaat met jouw kennis vast heel veel in korte tijd betekenen voor de mensen daar
Ik ga uitkijken naar je verhalen

Ada Revenich

Ha Wilma fijn te lezen dat je via hobbel de bobbel wegen op de plaats van bestemming bent aangekomen...ga eerst goed uitrusten doen wat je het liefst doet...mensen helpen en vergeet vooral niet te genieten we gaan je op de voet volgen en zijn blij met je eerste bericht ...Ada.

Danielle

Fijn om te horen dat je veilig bent aangekomen... en ja ik heb een beeld hoe jij in die auto hebt vezeten, ?
Nu bijkomen van de reis en gaan genieten! X

Lona H

Blij dat je er bent, zo te horen een enge rit. Komt me bekend voor
Lekker slapen nu en morgen de boel verkennen. Met welke taal spreek je daar?

Jacqueline Vente

Deze hobbel(s) heb je alvast genomen :) Succes!

Monique Warnaar

Goed te horen dat je veilig aangekomen bent.
Het is een hele reis geweest maar ik weet zeker dat het je waard zal zijn.
Tot het volgende bericht!

Jos

Goed te horen dat ze daar erg blij zijn met je komst.
Daar word jij tenminste op je kennis en kunde goed gewaardeerd.
Er is in de klas van mijn kleinzoon , waar ook jou kleindochter zit, over gepraat.
Floris wist precies te vertellen waar jij nu bent.
Jouw blog word dus goed gevolgd.
Gr.

Rietje

Ja, onder ‘n muskieten- net slapen, en wat mooi dat meer, en alle foto’s.
Nu gaat het beginnen hè, het echte werk, wat jou verlangen is, om goed te doen!?
Een rivier vol van vrede....
Liefs Rietje?

Ria de Wit

Fijn dat je goed aangekomen ben, nu gaat het echte werk voor je beginnen. Lieve groet uit een koud Nederland.

petra

hi Wilma,
erg leuk je reisverslag te volgen
wat een andere wereld he; z on autorit alleen al..
mooi wat jij voor deze medemensen kunt en mag betekenen.
Het zal een bijzondere ervaring voor je zijn.

tot je volgende blog
X

Teun S.

Goed gedaan.Veel succes.

De koffieclub van De Ark

Wij wensen je veel succes met mooi weer!!! Wij gedenken jou in ons gebed ;-×

Debbie

Ha Willem, fijn dat je er bent. Heel veel succes! Dikke kus.