wilmainmalawi.reismee.nl

uitzending op 24 februari vanuit de Ark

Onderstaand stukje verschijnt in het komende kerkblad en in de nieuwsbrief van de Ark. Wie deze kerkdienst 24 februari bij wil wonen is van harte welkom in de Ark, Olijfgaarde 12, Hendrik Ido Ambacht. De dienst begint om 10.00 uur, en na afloop, rond 11.30 uur, is er koffie, thee en limonade.

Malawi

In de maanden maart en april zal Wilma Ruigrok van der Werven aan het werk gaan voor de wondzorg in het armste land ter wereld: Malawi. Wilma is lid van ons kostersteam, en in het dagelijks leven is zij verpleegkundig specialist wondzorg. Met deze missie in Malawi gaat een lang gekoesterde wens in vervulling. De zendingscommissie van onze Hervormde Gemeente levert een financiële bijdrage aan haar project. In Malawi hebben veel kinderen brandwonden vanwege het feit dat in veel huizen gekookt wordt op open vuur, en het gebrek aan goede thuiszorg maakt dat die wonden vaak niet goed genezen en soms zelfs de dood tot gevolg hebben. Wilma wil aan zorgverleners ter plekke laten zien hoe ze kunnen bijdragen aan goede heling van dit soort verwondingen. Ze vertrekt op 3 maart, en in de kerkdienst van 24 februari zal ze er iets over zeggen en laten zien en zullen we om zegen voor haar onderneming bidden.

Rietje

Wat mooi dat je zoveel mee heb gekregen, je lost dat zo prachtig op!
Je neemt minder van huis mee, en koopt daar kleurrijke kleding??
Een heel goede reis, wij bidden mee??liefs Rietje???
Stuur ‘n foto met je nieuwe kleding? daaaag?